قوانین و مقررات
قوانین و مقررات
در این بخش، تمام قوانین و مقررات مربوط به خرید از سایت و مسائل احتمالی که در فرآیند خرید و فروش ممکن است پیش بیاید، بهطور کامل شرح داده شده است. رعایت این قوانین به مشتریان کمک خواهد کرد تا تجربه خرید بهتری داشته باشند و از هرگونه مشکلی جلوگیری شود.
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات دکو سرو به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت دکو سرو هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط دکو سرو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات این مجموعه است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دکو سرو از سوی کاربر می باشد. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقها و قوانین قبلی تلقی میشود.
۱– تعاریف
مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژههای به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.
۱-۱–فروشگاه: فروشگاه اینترنتی دکو سرو به عنوان فروشنده
۲-۱–سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی دکو سرو به آدرس www.deco-sarv.ir
۳-۱–محتوای سایت: کلیه اطلاعات منجمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در وبسایت
۴-۱–کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت www.deco-sarv.ir شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.
۵-۱–عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
۶-۱–مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
۷-۱–سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
۲– شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.
۳– راه های ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات دکو سرو استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که مجموعه دکو سرو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای سایت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد این مجموعه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد.
توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.deco-sarv.irاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت و ارتباط تلفنی توسط شماره های ثبت شده در بخش تماس با، ما با شما تماس نمیگیریم. مجموعه دکو سرو هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.deco-sarv.ir ندارد، کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
۴– مراحل ثبت سفارش و خرید
1-۴– کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه دکو سرو انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
2-۴– مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج نام و نام خانوادگی، و کدملی (برای اشخاص حقیقی) و نام شرکت و شناسه ملی (برای اشخاص حقوقی) آدرس و کدپستی، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، دکو سرو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ، مطابق با کد پستی و اطلاعات هویتی ارائه شده، ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد.
3-۴– روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی میشوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در وبسایت دکو سرو در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
4-۴–کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از دکو سرو برای ما افتخار است و تیم پشتیبانی دکو سرو سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در وبسایت حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد (به دلیل بروز خطای سیستمی) حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای دکو سرو محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
5-۴– در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
6-۴– انصراف مشتری از خرید ،زمانی که ۲۴ ساعت از زمان ارسال پیامک تایید سفارش به مشتری، گذشته باشد مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی ) واریز خواهد شد.
7-۴– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در وبسایت دکو سرو حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای این مجموعه محفوظ است. بدیهی است دکو سرو در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت مینماید و مشتری با خرید از سایت دکو سرو از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.لذا توصیه میگردد جهت پیشگیری از رخداد مسائلی از این قبیل، پیش از ثبت سفارش، با کارشناسان واحد فروش، تماس حاصل فرمایید.
8-۴– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی یا حقوقی صادر شده، به نام شخص حقیقی یا حقوقی دیگری وجود ندارد.
9-۴– از آنجا که بخش فروش آنلاین دکو سرو، یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، دکو سرو مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
10-۴– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی و واریز وجه، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل یا پیامک دریافت کنند و بدیهی است که دکو سرو، هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.
۵– روشهای پرداخت
۱-۵– مشتریان ساکن شهر تهران و کرج می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (در صورت هماهنگی قبلی و تایید مجموعه) یا با مراجعه حضوری به دفتر فروش یا کارخانه، پرداخت نمایند.
۲-۵–مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
۶– روشهای ارسال سفارش
۶-۱- مبدا ارسال تمامی سفارشات مشتریان کارخانه دکو سرو واقع در شهرک صنعتی شمس
آباد تهران میباشد و با توجه به نوع سفارش و نشانی مقصد، شیوه های ارسال متنوع که در ذیل به ذکر توضیحات آن میپردازیم، قابل انتخاب میباشد:
تحویل حضوری درب کارخانه: مشتریان گرامی می توانند در صورت تمایل و داشتن وسیله نقلیه متناسب با نوع کالای خریداری شده، سفارش خود را از درب کارخانه، به صورت مستقیم دریافت نمایند.
تیپاکس: ارسال کالا های کوچک و با ابعاد حداکثری ۱ متر مکعب، از طریق تیپاکس قابل انجام است. هزینه این شیوه ارسال به صورت پس کرایه از مشتری محترم دریافت میگردد. بازه زمانی تحویل کالا توسط تیپاکس با توجه به محل مقصد، متفاوت است و بین ۱ تا ۴ روزکاری به طول می انجامد. مشتریان محترم میتوانند از طریق مراجعه به وبسایت رسمی شرکت تیپاکس، به نشانی اینترنتی www.tipaxco.com و وارد کردن مشخصات وزنی و حجمی بسته خود، از حدود هزینه ارسال کالا، اطلاع یابند.
نکته بسیار مهم: با توجه به اینکه صحت و سلامت کلیه أقلام و سفارشات ارسالی در واحد کنترل کیفی شرکت دکو سرو بررسی و تایید میگردد و بسته بندی کامل توسط این مجموعه در راستای به حداقل رساندن ریسک آسیب دیدگی کالا به شکل بهینه انجام میگردد و با توجه به اینکه شرکت تیپاکس با توجه به ارزش مادی بسته های ارسالی، مبلغی را به عنوان بیمه ارسال صحیح و سالم کالا، بر روی هزینه ارسال، از مشتری محترم دریافت می نماید، موکدا توصیه میگردد، جعبه گشایی محصول ارسالی در حضور کالارسان تیپاکس انجام شده تا در صورت آسیب دیدگی حین حمل، صورتجلسه انجام شود و از طریق شرکت تیپاکس، مشمول جبران خسارت قرار گیرد.
کالاهایی که با خودرو سواری قابلیت ارسال دارند: مشتریان گرامی در تهران یا شهرستان، در صورتیکه کالا/کالاهای درخواستی، قابلیت ارسال به مقصد یا باربری بین شهری (جهت ارسال به شهرستان)، با خودروی سواری را داشته باشد، میتوانید این گزینه را انتخاب فرمایید. در اینصورت مبنای محاسبه هزینه، سرویس های خدمات خودرویی آنلاین میباشد.
ارسال از طریق خودروی وانت در تهران: ارسال در تهران از طریق باربری درون شهری یا سرویس های خدمات خودرویی آنلاین از درب کارخانه تا محل مشتری متناسب با ظرفیت یک سرویس بار خودرو وانت میباشد.
جهت محاسبه اختصاصی قیمت در خصوص کالاهای بیشتر از ظرفیت یک خودرو وانت،یا خودرو های بزرگتر، با توجه به نوع میزان سفارش، تماس حاصل فرمائید.
ارسال دربستی به شهرستان: در صورتیکه مجموع سفارشات شما بیشتر از ظرفیت یک خودرو وانت میباشد، پیشنهاد میشود جهت پیشگیری از آسیب دیدگی کالا ها، تسریع فرآیند و مقرون به صرفه تر بودن هزینه ارسال در مقایسه با هزینه ارسال از طریق باربری بین شهری، از خودرو دربستی استفاده فرمایید. جهت اطلاع از قیمت ها با همکاران ما تماس گرفته تا پس از اعلام مقصد، با توجه به نوع خودرو مورد نیاز متناسب با میزان سفارشات، هزینه ارسال محاسبه و خدمت شما اعلام گردد.
خرید های محدود، جهت ارسال به شهرستان (ارسال توسط وانت به باربری بین شهری): در صورتیکه سفارش شما محدود و معادل حجم بار یک خودرو وانت میباشد، در راستای مدیریت هزینه ارسال، این شیوه توصیه میگردد. در این روش، سفارش شما از طریق خودرو وانت به باربری بین شهری ارسال شده و سپس از طریق باربری بین شهری، به صورت خرده بار به پایانه باربری شهر مقصد ارسال میگردد.
مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.
در تمامی موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل، مشکل پیش آمده اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. شرکت دکو سرو، همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
۷– هزینه ارسال
۱-۷ هنگام ثبت سفارش و پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر و میزان خرید امکان انتخاب روش های ارسال مختلف برای شما فعال خواهد شد، که هزینه ارسال یا به صورت رایگان، پیش پرداخت یا پرداخت در محل مشخص میشود.
۸– تحویل سفارش
۱-۸– مدت زمان آماده سازی سفارشات جهت ارسال یا تحویل به شرکت های حمل و نقل، با توجه به نوع هر محصول، در صفحه توضیحات آن محصول قید شده است. بدیهی است در صورت انتخاب چندین تنوع کالا، زمان تحویل سفارش، میانگین مجموع زمان تحویل تمامی أقلام میباشد.
۲-۸–سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.
۳-۸–سفارش های ارسال شده توسط تیپاکس و باربری: شرکت تیپاکس و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.
۴-۸– مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
۵-۸– مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
۶-۸– چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به پشتیبانی شرکت حمل و نقل اطلاع نماید.
قوانین۷-۸-در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده ۶ این قوانین عمل خواهد شد.
قوانین۸-۸- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
۹-۸– طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.
۱۰-۸– لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان دکو سرو کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول شرایط گارانتی میشود. اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمیشود.
۱۱-۸– آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از خدمات رایگان گارانتی نمیشود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.
۱۲-۸– به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس دستورات ابلاغ شده از سوی پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات داشته و هزینه آن را تقبل می نمایند.
نکته بسیار مهم: عدم امکان تحویل کالا به دلیل بروز مشکلات شخصی و ماندن بیش از حد کالا در انبار مجموعه
در صورت عدم امکان مشتری برای دریافت کالا در زمان مقرر و از پیش تعیین شده به دلیل بروز مشکلات شخصی و نیاز به ماندن کالا در انبار مجموعه، ابتدا مشتری میبایست نسبت به تسویه مبلغ پیش فاکتور اقدام نماید، سپس تاخیر پیش آمده را به مجموعه اطلاع داده و با مجموعه درخصوص مدت انبارش، توافق نماید.لازم به ذکر است، انبارداری، مشمول هزینه میباشد و مجموع زمان انبارداری، نمیتواند متجاوز از یک ماه باشد.
فرآیند حل مسئله: مشتری میتواند تاریخ جدید تحویل را هماهنگ کند. در صورت عدم دریافت کالا، هزینه نگهداری و ارسال مجدد به مشتری اطلاع داده خواهد شد.
۹– امکان بحث و تبادل نظر در سایت
۱-۹– در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.
۲-۹– فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران مغایر با شئونات اخلاق عمومی، دارای اختیار کامل می باشد.
۳-۹– در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
۴-۹– توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۱– مسئولیتهای سایت و کاربران
۱-۱۱– هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
۲-۱۱– کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.
۳-۱۱– فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
۱۲– حق مالکیت مادی و معنوی
۱-۱۲– کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به شرکت دکو سرو بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
۱۳– اختیارات فروشگاه
۱-۱۳– فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.
فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
۱۴– شرایط خاص
با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.
قوانین فروشگاه مشتمل بر ۱۴ ماده می باشد و مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید . لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.
محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “صاحب امتیاز سایت دکو سرو” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای و یا قبل از اقدام به خرید به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.